2013. július 24., szerda

Díj

Fairplay-eim! (bocsi, a mániám elnevezni az olvasóimat, akiknek imádok írni.:))

Megkaptam a PPMF élete legelső díját!:) Köszönöm, Cat!;) Means me a lot, honey.


És akkor a teljesítendő kérések, ami a díjjal jár, hogy ne csak egy kép legyen egymagában:
1.) Értesítsd a bloggert, aki adja, hogy megkaptad! (megvolt:P)
2.) Tedd ki a blogodra! (hm... mindjárt meglesz, mert még perpill írom, de ti már az egészet látjátok)
3.) Írj le hat dolgot magadról!
4.) Írd ki, hogy kitől kaptad! (a fentiekben)
5.) Add tovább 4 írónak!
6.) Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
7.) Értesítsd a díjazottakat!

A hat dolog:
   - Már írtam egy blogot, név szerint a Little Dreamet.
   - Egy hét alatt csokibarnára sültem...,
   - ... és erre nagyon büszke vagyok.
   - Újabban az új mániám a tengerparti kagylók.
   - Az angol után a második nyelvem az olasz.
   - Szeretnék egy harmadik nyelvet is tanulni, de gőzöm nincs, hogy mi legyen az.

A négy díjazott blog:
Viii
Domii (kétszer is)
Barbi (bocsi, ne tudtam megállni, megérdemled :D)

Hamarosan jövök az új résszel... addig is #loveyouall!
xxS

1 megjegyzés: